SCP-CLXXIII
rating: 0+x
SCP-173.jpg
SCP-CLXXIII

Numero Rei: SCP-CLXXIII

Genus Rei: Εὐκλείδης

Formulae Continendo Secure: SCP-CLXXIII in cubiculo clauso semper debet detineri. Non mini quam tres curatores simul intereant, et post illos ianua claudeat. Semper duo curatores vigilent oculos SCP-CLXXIII donec omnes curatores exeant cubiculo et cubiculum claudeatur.

Descriptium: Motum ad Castram-XIX anno MCMXCIII. Origo ignota est. Caemento et ferro constructum est cum vestigionibus pigmenti sparsi Krylonis. SCP-CLXXIII est animax et hostilus maxime. Non potest movere dum est in linea directa visi. Linea visi non debet interpellere cum SCP-CLXXIII. Curatores assignatus interire cubiculum docuntur monere se antequam connivent. Res scientur oppugnare aut mordindo collum apud basis calavariae, aut suffocatione. Si oppugnabat, curatores utantur Genos-IV formulae secure rerum periculosorum.

Curatores retulerunt sonos saxi scabinti emanentos ab cubiculo dum nemo inest. Considetur cotidianus, et omnis mutatio in his moribus nuntiatur ad praefecto HMCL.

Materia rubra in solo est mixta faecis et sanguis. Huius origo ignota est. Cubiculum purgetur duahebdomadalis.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License